Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


Αναζητούνται άτομα με εμπειρία σε εταιρίες δικτυακού marketing (MLM) για στελέχωση εταιρίας που μόλις ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα.Η εταιρία έχει παρουσία πάνω απο 15 χρόνια στον κλάδο των άμεσων πωλήσεων και έχει τζιρο πάνω απο 700 εκ.δολάρια.
Η Gano Excel, έχει το 83% της παγκόσμιας παραγωγής σε γανόδερμα, 
ΚΑΙ είναι η μοναδική εταιρία με πιστοποίηση απο τον ΕΟΦ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ   ganoderma.power@gmail.com

Τηλ. επικ. 6948376540

1 σχόλιο:

  1. Γεια σε όλους, σήμερα είναι μια παραγωγική μέρα. Δουλεύω για τα έργα μου που πρέπει να γίνουν την επόμενη εβδομάδα και επίσης σχεδιάζω μια νέα στρατηγική για τους επιχειρηματικούς μου στόχους. Μιλάω για τον κ. Pedro, έναν υπάλληλο δανείου που βοήθησε στην έγκριση του δανείου μου για την έναρξη της επιχείρησής μου σε ποσοστό 3%, οπότε ελπίζω πραγματικά τις επόμενες εβδομάδες να μπορέσω να επανέλθω και να μην αφήσω τίποτα να με κρατήσει κάτω. Μισώ αυτά τα πάνω-κάτω πράγματα κάθε μέρα είναι διαφορετικά και απλά μισώ αυτό που νιώθω. Είμαι έτοιμος να γίνω εκείνο το άτομο που ήμουν πριν από περισσότερο από ένα χρόνο που είναι σε καλό δρόμο και ξέρει τι είναι σημαντικό, καλή υγεία και να πηγαίνω για τους στόχους μου. Απλώς διατηρώ την πίστη ότι θα επανέλθω σε καλό δρόμο και επίσης ανυπομονώ για τις πολλές αλλαγές που έρχονται στη ζωή μου τις επόμενες εβδομάδες. Κράτα με στις σκέψεις σου, όλη η θετική ενέργεια χρειάζεται πραγματικά.
    για επιχειρηματικό δάνειο.προσωπικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, στεγαστικό δάνειο και άλλη οικονομική βοήθεια.
    Επικοινωνήστε με τον κ. Pedro για δάνειο 2% στο pedroloanss@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή